Friday, May 30, 2008

Cholestrol Day .... :)

Wahh... hari ni.. mmg hari kolestrol laa untuk aku.. apa tak nyer.. breakfast jer roti telur ngan nasi lemak!!!... ntah kenapa dr rumah aku dh set mind nak pekena nasi lemak tp bila sampai kat restoran mamak sebelah ofis aku tu tetiba jer mulut ringan plak p order roti telur.. pastu tekak ni ttp teringin menikmati nasi lemak..apa lg belasah laa sebungkus nasi lemak gak sementara menunggu roti telur siap.. hehhee... buruk giler kan..tp xpe sebab hari-hari ku pekena tosai jer... ( nak sedapkan diri aku jer ni)....
akibatnya aku mengantuk pepagi ni... tp masih lagi terkawal laa ngantuk aku tu..korang lunch apa ari ni? ... hahaha korang nak tau, lunch plak aku pekena nasi beriyani.. pergh mabeles wei nasi beriyani ni... punca utama aku yang buat aku makan nasi beriyani ni.. kak elis aar.. memula aku tak tau nak lunch apa..kak elis aar ingatkan aku ari ni ari jumaat, restoren fatihah tu ada jual nasi beriyani... apa lagi pekene nasi briyani laa jawabnya... kak elis plak makan nasi goreng ayam.. sedap gak tu...
tgk dari apa yang aku makan mmg btul laa ari ni "cholestrol day" untuk aku... hurmmm... tak boleh jadi ni kene control pemakanan aku ni .. sebab seme org kata aku makin bum bum... tak mo aku... Tapi malam ni apa plak yer menu aku? hehehe.....

No comments: